22 november 2014

Animatsioon

Selle hooaja esimesel Lastefondi koosolekul käidi välja lahe idee, et ma teeksin fondi 14. sünnipäevaks animatsiooni suursponsorite tänamiseks. See ettepanek pani mul kohe südame kiiremini põksuma, kuna see tundus lausa unistuste väljakutse. Olin siiski pisut skeptiline, aga nõustusin kohe, kui olime täpsustanud, et saan koostööd teha inimesega, kes on ka varem animatsioone teinud ning kes oskaks ise kõik need pildid, mis ma joonistan kokku monteerida. See tore inimene on Egle Kiik. Ettevõtmine oli tohutu põnev, aga ka hirmutav, kuna see tähendas, et ma pean iga sekundi kohta tegema umbes 20 pilti, ning multikas pidi tulema 10 sekundit pikk ja aega selle kõige teostamiseks oli kusagil 30 päeva. Stsenaariumi panime paika Sandra Liivi, Pille Marmori ja Eglega koos, heli animatsiooni jaoks on loodud andeka Priit Sootla poolt. Otsustasin, et joonistan animatsioonis kasutatavad pildid digilauaga, mille Egle mulle laenas. Ma ei olnud mitte kunagi varem sellist asja katsunudki, rääkimata sellel joonistamisest ja olin alguses pisut mures... nüüdseks olen otsustanud, et pean ka endale taolise imevidina saama. Videoklipp venis lõpuks üle minuti pikkuseks ja mõned stseenid (tegelikult ikka kõik) on katkendlikud ja hüplikud, kuna mu teadmised Photoshopist on vaid tavakasutaja tasemel. Lisaks tundus mulle poolel teel, et olin kõvasti alahinnanud aega, mis mul kulub. Kõigele vaatamata võin öelda, et olen lõpptulemusega rahul. Egle oli nagu võlur - mina saadan talle pildipuru ja tema saadab vastu elavad ja liikuvad tegelased. Ja see muusika! Päris ausalt öeldes tulid mul rõõmust pisarad silma kui esimest korda animatsiooni koos muusikaga nägin - heli annab tohutult palju juurde.
Ega ta midagi suurejoonelist loomulikult ei ole. Armas lihtne multikas. Mulle on ta lihtsalt hetkel maailma kõige armsam, sest ta on mu esimene animatsioon... aga mitte viimane :)



2 kommentaari:

  1. JOU Kadi !
    Hea näha,et Sul midagi toredat toimub!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jou-jou! Mul ikka aeg-ajalt toimub midagi toredat :)

      Kustuta